Tudit rég láthattuk versenypályán és nagyon örültünk, amikor a Hell Drift OB nyitófutamán érdeklődött a gymkhana sportág iránt. Ezt követően viszont is láthattuk az első edzésen, ahol sikeresen le vizsgázott, így most már Ő is Gymkhanauta lett! :) Herczeg Orsi őt is megkérdezte, miért is tetszik neki ez a sportág és mit tervez idén:
Mi tetszik a Gymkhanában?
Tudi: Ebben a sportban sokkal több múlik a pilótán mint a technikán.Valójában a technikában egy minimum szint létrehozása valóban szükséges, de e fölött hogy mennyivel vagy az már szinte mindegy mert nem ettől leszel gyorsabb.

Melyik a kedvenc feladatod, gyakorlatod?
Tudi: Driftelt ívek!
Mit kell tudni a kocsidról? "Elég" a Gymkhana-hoz?
Tudi: Pro kategória szabályainak megfelelően épített Drift autó. Kicsit nagy, kicsit nehéz, de csak egy ilyen van a mezőnyben ezért ritkaság viszont ezzel jól szerepelni számomra az igazi kihívás! Gymhkanához tökéletes, csak kérek olyan centrifugákat ahol a hordó és a gumifal közé befér az autó, ha befér ott már elfordulok.
Hogy tetszik a pálya? Mi a véleményed róla?
Tudi: A pálya tetszik, csak az a kérésem, hogy ne IQ teszt legyen. A centrifuga utáni kapu legyen egyértelmű, a függő labda utáni szlalom kezdése legyen egyértelmű akár két pólyával, vagy magas bójával jelölve. Ez azért fontos mert mindenki mélyen ül a versenyautóba, nehéz pipiskedve a földet pásztázni és ha odébb megy az ember az ideális ívtől akkor a bóják térbeni képe csalóka. Nyugodtan mondhatom, hogy mindenkinek a legfájóbb ha pályát téveszt, és ha ez vissza térő probléma akkor nagyon elveszi a sporttól a kedvét! Nem szégyen számunkra a segítség, nézd meg a sí lesiklást, vagy óriás műlesiklást, ott a kapukon túl még kék vonallal is be van jelölve a kapuvételek átlagos nyomvonala, és ezt a világbajnokságon is alkalmazzák.
Mi az elvárásod magadtól az első versenyre?
Tudi: Szeretnék egy könnyed hibátlan autózást produkálni. Az eredmény másodlagos, ha jól ment akkor már meg vagyok elégedve. Pontosan tudom mint más sportban szép eredményeket elérő pilóta, hogy a győzelemhez jó ha van egy kis tehetség, egy kis technika, de leginkább sok-sok- és még több munka az-az gyakorlás. E nélkül nincs győzelem! Nekem remélem az első kettő megvan de a sok-sok munkát nem tudom beletenni a témába mert kevés a szabadidőm amit erre tudok fordítani. Ezért érthető hogy csak saját magam ellen küzdök, na meg ha a közönségnek tudok szép pillanatokat adni az nagyon jó.
Idén mi a célod a Gymkhana bajnokságban?
Tudi: A célom a srácokkal egy jót autózni! Magamhoz képest fejlődni, és ha sikerül kidolgozni egy két szép lenyűgöző mozdulatsort amit igazán élvez a közönség akkor az idén mindet elértem amit szeretnék. Profi szintet nem tűzöm ki célként, mert mint az előbbiekben írtam, nem tudom belefektetni a megfelelő munka mennyiséget és e nélkül csak szerencsejáték az egész. A szerencsével megszerzett győzelem, nálam értéktelen, mert az érte kapott elismerés nem valós értéket takar. Az eddig megszerzett győzelmi kupáim közül azok a leg kedvesebbek ahol kemény küzdelembe, kemény és jó ellenfelekkel szemben sikerült győzni.
Én azt gondolom, hogy a cél az hogy a versenyzők egy jót autózzanak, legyenek szoros küzdelmek, legyenek tiszta és betartható szabályok, pörögjenek az események, ekkor a nézők is elégedettek és nő a látogatottság ami mindennek az alapja.
Köszönjük Tudinak az őszinte véleményt! A szervezők is örülnek neki és számít a versenyzők véleménye, hisz ettől lesz jobb az egész, hisz Értük van Minden! Reméljük minden pilóta autózik egy jót a hétvégén és reméljük mindenki elégedetten távozik! Szerintünk minden adott lesz hozzá! :-)