Az első versenye Kunmadarason
2011.03.23. 21:272011. Április 10-én elrajtol a 2011-évi Hell Energy Országos Drift Bajnokság Kunmadarason, ahol Hetyési Zsolt első versenyén fog részt venni egy már jól ismert Nissan 200SX-el. Zsoltal készült riportunk Önmagáért beszél:
Hetyési Zsolt személyében egy új pilótát köszönthetünk a 2011-es évadban. Bár nem új neki a versenysportok világa, és a driftben is régóta jelen van. De hagyom, hogy ő mondja el történetét..
drifting.hu Hogyan csöppentél bele a drift világába?
Zsolti: Ez egy nagyon jó kérdés, van egy barátom, Solymos Péternek hívják. Ő vitt bele a driftbe. Kijártam vele versenyekre, segítettem az autó felkészítését és építgettem az autóját.
drifting.hu Tehát mondhatjuk, hogy te voltál a szerviz csapat.
Zsolti: Igen, én is része voltam a szerviz csapatnak. És mivel vonzott a driftelés, itt ragadtam.
drifting.hu Részt vettél már bármilyen versenysportban?
Zsolti: Igen, egy rali 2-od osztály csapatnál szervizeltem egy Suzuki Swift GTi-t.
drifting.hu Korábban is foglalkoztál autó építéssel, bár kicsit más kategóriában, erről tudnál mesélni?
Zsolti: Többnyire show autókat építettem, az optikai részével foglalkoztam. Nagyon szép eredményeket értem el velük országos és európai szinten is. De ebbe egy kicsit beleuntam. A versenyautó építés és a drift jobban vonz.
drifting.hu Csapatban versenyzel, vagy egyéni versenyző leszel?
Zsolti: csapatban versenyzek, Solymos Petivel és megalkottuk a RacingWorld Team-et.
drifting.hu a RacingWorld Team csak a csapat neve, vagy van háttere is.
Zsolti: természetesen van háttere, versenyautó építéssel foglalkozunk, valamit verseny alkatrészeket forgalmazunk.
drifting.hu Ezek szerint az autóitokat ti magatok építettétek? Te mivel indulsz?
Zsolti: igen, a Peti Mazda RX7-esét teljesen nulláról építettük újra, az én 200SX-emet „csak” felfrissítettük kicsit. Én a Solymos Peti régi s13-as Nissan 200sx-ét viszem tovább. Kapott egy új motort, japánból importált sr20det motor. Ez egy 2 literes turbómotor, idén olyan 350 lóerő körül lesz, vagy ahogy a pénztárca engedi. Annyi különlegessége van ennek a motornak, hogy csak a japán belpiacos s13-akban volt, európai s13 nem kapta ezt a motort. Tein futómű van alatta, JapSpeed futómű alkatrészek, a versenycsövezés benne van, már csak fel kell programozni és rajtra kész is. Már megkapta mindkét autó a közös dizájn, ahogy azt láthatták is akik kilátogattak az Extrém Autó Showra, szerintem nagyon szépen leszünk.
drifting.hu Mi a terved erre az évre?
Zsolti: igazából nincs nagy tervem, gyakorló év lesz. A magam örömére autózok, de ha lesz belőle valamilyen komolyabb eredmény az pluszban jó.
drifting.hu Köszönjük szépen az interjút sok sikert erre az évre! És találkozunk Április 10-én Kunmadarason.
Zsolti: Köszönöm szépen, meglesz
Az Április 10-re Kunmadarasra tervezett pályanyomvonallal búcsúztunk Zsolttól, akinek gyöngyözni kezdett a homloka és bizseregni a tenyere az ütős drift pálya láttán.
A 2011-évi Hell Energy Drift Naptárért látogassatok el a a Drifting.hu-ra
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.